fredag 18. april 2008

Bursdag hveeer dag:D

Hver dag er en eneste stor fest, alltid noen eller noe å feire. Over alt i verden er det en eller annen som har bursdag, hver ensete dag. Akkurat nå, når jeg sitter her hjemme å skriver så er det en person der ute som har bursdag. Det er i grunn litt rart å tenke på..

Tenk å ha bursdag hver dag da..det hadde være noe det! Alle blir så glade og koselige når du har bursdag, ikke det at de ikke er hyggelig til vanlig, men når du har bursdag så får du en litt annen type oppmerksomhet. På skolen når du går forbi elver i gangen som du nesten aldri har pratet med, så blir du så glad når de stopper opp å gratulerer deg med dagen:)

Det som er så bra med bursdag er at alle har det..uansett hvilket kjønn, religion eller alder du har. Alle får den lille ekstra oppmerksomheten en gang hvert år. Jeg var så godt i gang med å skrive, men hvis jeg skal skrive alt det jeg syns om bursdag, så kan jeg sitte her til neste år..og det har jeg ikke tid til:P

Siden bursdag var tema i dette innlegget, så tenkte jeg at jeg kunne avslutte med et en liten gratulasjon jeg fikk av en god venninne til bursdagen min i år..

Gjør som SOMMERFUGLEN
Finn de vakreste
Blomstene
og spre GLEDE..

Gratulerer med dagen da:)

Ingen kommentarer: